Ny vecka på gång

Ja vad blev det av denna dagen.
Jo jag tog i tu med köks luckorna.
Men det tar tid, mycket kvar.
Strulade gjorde det också, men jag börjar bli van.
 
 
Sen har jag försökt med SAM -ansökan.
Men nej...jag får ringa i morgon.
Minns inte ett dugg sen sist.
Sen har jag gjort det vanliga ute med djuren och lagat mat såklart.
Tvättat några tvättar och glott på tv:en.
 
 
Imorgon är det jobb igen.
Får se om jag får tid och skuva ihop en gasolgrill som vi ska ha att visa kunderna.
Jag står för allt ihop skruvande nu på jobbet.
Tycker det är rätt skoj faktiskt och dom andra hatar det.
På onsdag ska jag ha utvecklings samtal med chefen.
Lite konstigt när jag inte får fast ens.
Men vem vet vad han säger nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0