Mycket avsked nu.

Ja vad ska jag berätta för er i dag då.
Kanske att jag gjort en tårta och smällde i mig halva tårtan själv.
Jo då, sån är jag.
Men på lördag då ska jag ta upp mitt träningsprogram som funka så bra sist.
En kilometer på morgonen innan frukost.
Passar bra nu när jag har eftermiddags vecka efter helgen nu.
Då har jag kommit igång så jag fixar och springa efter jobbet näst kommande vecka när det är 7-4 igen.
 
Min älskade vitspår ska flytta ifrån mig på lördag.
Min dotter Linn ska ta hem han till ekshärad.
Då får vi se vad han tycker om sin nya häst kompis.
Han får även 2 getter som kompisar inne i hagen.
 
Ja det var väll allt.
Se om jag har nått i morgon och skriva om.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0