Många idioter finns dä.

Nu har jag vart med om ett märkligt fenomen.
Fick ett sms från nån som hette lars-åke.
Han hade sett mig och gilla vad han såg och tyckte att jag verkade trevlig.
Tyckte det värka märkligt att ta kontakt på detta sett.
Först trodde jag att det var en kund på jobbet.
Men nej det visa sig att han åkt förbi och sett mig här på orten där jag bor.
Han slog fram mig på reg plåten på bilen.
Men jag är ju nästan aldrig in till silevisationen.
 
 
På kvällen fråga han om han fick ringa och prata en liten stund. Tänkte att det kan ju va ett sätt och höra om det är ett stolpskott. Jo då, det var en hel del att önska med det intellektet.
Å så klart klev han i varg gropen som dom flesta människor i min omgivning som tror dom vet vad jag behöver. "Behöver du nått större hus då.
Det räcker väll med 50 kvadrat" Fick även den kommentaren att jag skulle va försiktig så jag inte jobba förmycket.
Slutsatsen som jag drar på dä. Han är slö och slapp själv på fritiden.
NEJ TACK!
Ska ha en självgående man som njuter av att fixa saker och inte sitta och vänta på bättre tider.
 
Idag har han sms:at två gånger. Som jag inte svara på.
Då skickar han nu på kvällen ett tredje. Att han ville bjuda på mat för jag värka veta vad jag ville och det gilla han .
Ha ha ha ha jo du,  Svara att " det är just dä.
Så jag måste tacka nej" Får se om hjärncellerna fatta den galoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0