Lungt och skönt

Känns så jävla gött. Fattar nu att jag inte var vid mina sinnes fullabruk förut. Det är så jävla tydligt att han inte var mogen till att bilda nått fungerande förhållande. Han satt och suktade efter sitt gamla liv som han fick göra av kall på utan och våga säga det rakt ut. Varsågod säger jag, du får livet tillbaka nu. Nu kan du gå hela sommaren med en öl i handen och kallasa med mor och far och alla sommar grannar. Titta på tecknat och skratta åt sjukt dåliga skämt. Inte ta nått ansvar eller städa rent runt dig. Låta sig styras av mammsen. Klappa om sin syster när hon har gjort bort sig och känna sig riktigt kärig att han är bättre. Sen på ålders höst så sitter han och summerar sina slantar vad han lyckats åstadkomma. Jag går vidare och hänger absolut inte läpp för detta. Utan är sjukt stolt över att jag till slut bara vaknade och förstod att idag så är det nog. Känner mig så trygg här hemma att allt är mitt och ingen annans. Nästa man får va en som klampar in och bevisar att jag och gården är livet i hans hjärta, så dä så. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0