Härlig dag med familjen ute.

Har haft det helt fantastiskt dag. Kört bort all ris efter enbusken. Krattat upp allt skräp som var under busken. Hittade två blåsippa stånd under också. Fåren fick en hel bal in körd till sig å då hade jag sällskap i hytten av mitt barnbarn Harry. Sista lasset ris var Harry också med. När allt var klart ute så spela vi lite boll. Sandra gjorde stallet till mig i dag. David var lite ledsen för att jag har gett bort ankorna till en vänn. Ankorna var det djuret han tyckte bäst om här. Men om jag har bestämt mig för att göra mitt liv lättare så har jag. Om nån kunde hämta fåren också, så vore det bra. Avslutade dagen med att Linn stekte pannkakor till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0