En hektisk helg.

Ja helgen bara flög förbi. Nu har jag målat klart mina skåpluckor. Bara och sätta upp dom nu. Så det blir och börja med lådorna och skafferi dörren som är kvar att tillverka nu. Bör gå lite fortare nu när alla misstag är gjorda. Var tvungen och åka till barnbarnen under söndagen också. Den minsta hade lärt sig att gå och då vill man ju vara där och spana in på nära håll och kramas lite. Han är allt en liten toker den minsta. Dom hade fått en studsmatta också. Klart Harry och jag var tvugna att prova och hoppa som galningar en stund. Bra träning kan ja lova. Eller så börjar jag bli gammal bara ha ha ha. Ja sen gjorde man väll lite mat, tvätta, städa och skötte djuren på dä. Han inte springa så mycket ens under helgen. Men knäna känns inte så fräscha heller. Får se om jag lyckas och hinna med och byta däck i morgon åtminstonde. Ska åka med bilen till värksta i morgon för en genomgång för jag har lite oväsen iden. Då tänkte jag passa på att byta medans. Stavfelen bjuder jag på i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0