Bloggen växer.

Börjar känna mig lite smickrad faktiskt.
Kollar kartan över mina läsare.
Nu täcker jag näst intill hela Sverige från norr till söder.
Å tanken slår mig då.
Kan mitt liv verkligen va så intresant.
Ja varför inte.
Tevetablån är ju full med program som går ut på och se massa tragiska människo öden och folk som gör bort sig.
Jag är ju lite expert och blotta mitt öde.
Gamla arbetskamrater till mig har försökt och få mig skriva en bok om min uppväxt  och mitt liv.
Vet inte hur man ska tolka dä.
Om det är positivt  eller negativt. 
Men jag säger tack till er att ni vill läsa.
Hade varit kul om ni säger hej till mig I kommentarerna.
Så känns ni mer levande.
Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0