Sjuk

Ja som om inte livet vore nog jävligt så har jag blivit förkyld. Gick väll bra första dagen då jag hade två hinkar lingon och rensa. Så nu har jag kokat in tre hinkar samanlakt. Blev 50 burkar sylt, ska väll räcka ett tag. Andra dagen har jag tillbringat med städning. Får se vad man hittar på tredje dagen. Är inte så bra och va sysslolös då mina tankar går på högtryck. Vad ska det bli av en när man blir stor tro. Linn och cicci har städat ur stallet idag så det är rent och fint när hästarna ska in för vintern. Kommer en häst till i vinter som ska inhysas. Mamma till Regina. Hon har ju redan varit här på sommarbete i fjol så det är inget nytt för hästarna. Missar min träning nu också. Inte bra alls och tappa fokus nu när det funka så bra. Men nu ska jag krya på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0