Lyckad höstmarknad.

Mycket lyckad höstmarknad. Allt flöt på otroligt bra med många besökare. Fick sålt alla pajer och mockarutor. sylt och saft blev det några kvar. Och några avera produkter blev jag av med också. Alla skötte det dom blivit tillsagda utan och fråga hela tiden om allt. Men det kan bero på att dom var lite skraja sen mötet på tisdagen. Men hon som orsakade kalabaliken på mötet var ju inte där heller. Fick ett sms i från henne idag på morgonen. Där hon påpekade att hon inte fått tag på mig per telefonen. Ursäktade sig inte ett dugg. Utan bara påpekade att hon hade tänkt bjuda hem mig på fika men det kunde hon inte efter som jag gick hem innan. Undrar vilken sten den kröp fram från- Hon uppenbarligen har inte fattat att hon har betet sig fel. Men idag har jag i alla fall kört bort två släpkärror gammalt hö till skogs. Har väll ett par kärror till innan det är rent så det nya höet får plats när man sprättar upp en ny för vintern. Men jag fick göra det själv för kristophers far fråga på höstmarknaden om han kunde komma till sommarstugan och hjälpa till med en dörr. Det fick jag reda på när vi kom hem. Så det är väll bara och vänja sig att dom går före i alla lägen nu. Det är väll lika bra det. Lite konstigt att han inte förstår att i längden så kommer detta inte och funka. Men i kväll ska jag i alla fall få lite motionsdans i bygdegården med några vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0