Frisk

Ja frisk och igång igen. Jobbade i lördags. Har fått förlängt om jag vill till årets slut. Tackade ja då wenmec krånglar och inte vill svara riktigt. Dom har inte kommit igång och få material tillräckligt för att hålla igång styrkan så då kan det kvitta för min del. På lördag har vi höstmarknad i bygdegården. Då brukar det säljas kolbullar med lingonsylt. Så jag stack till skogen igår och plockade en halv hink lingon till. Så idag efter jobbet ska jag koka sylt till kolbularna. Har köpt ny telefon också. Väntar på ett fodral till den som jag skickat efter. Så att den blir lite skyddad. Så det var tur kristopher va här hela helgen och hjälper mig att programmera in allt tillbaka i telefonen. Inte min grej riktigt. Dags och dra till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0