Fick lite gjort äntligen.

Ja då är en helg till, till ände.
Hämtade hem lite älgkött nu i kväll och frös in.
Var några år sen sist jag fick kött. 
Blev en hel del.
 
Har tagit reda på ett träd som blåste ner för nån vecka sen.
Den låg lite illa till efter att nån hade dragit bort den från vägen.
Så jag rensa upp så grannen slapp ris på sin mark åtminstone.
 
Sen äntligen byggde jag om staketet in till fåren vid hönshuset.
Gjorde en grind för att komma in med traktorn.
Sen ska det bli en grind till mig för att kunna gå in med hö lättvindigt till fåren.
 
Imorgon är jag ledig för jag jobba lördagen.
Blir att uträtta lite ärenden då.
Men först ska jag sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0