Vilken dag.

Ja idag var allt en dag att minas också. Börja dagen som vanligt denna vecka med att springa ett var runt byn. Ska ju bli smal nu..ha ha ha Och lite gympa med magmusklerna på det. Sen kom jag till jobbet vid nio och efter en stund tog det hus i helvete kan man lugnt på stå. En kärring kom in och skälde ut mig för att jag inte hade upplyst henne om löpmeter på virket. Hon mena att jag som kunnig skulle ha upplyst henne som inte kan nått att om hon inte ville skarva brädan så måste man köpa fler brädor. Herre jöses vilken idiot. Hur ska jag veta att en idiot ska snickra då. Men hon fick sina sju brädor som fattades gratis så hon kvittrade och gick ut. Inte nog med att hon hade som argument att hon har fått åka extra och även betalat extra för hyra av spikpistol en dag till då hon var tvungen och köpa mer. Så skulle hon ha andra brädor också. Hur kan vi va skyldig till en extra resa då. Plus att hon hade tagit fel bräda så hon fick komma en gång till i dag och byta ut dom hon tagit. Vilken dåre..... Men resten av dagen var riktigt trevligt faktiskt. Skrattat enormt mycket och slängt käft med dom flesta som kom och handla. Riktig fredags stämning. Men i morgon blir det jobb igen fast bara till ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0