samanfattning.

Ja då är helgen förbi och måndagen strax med.
Hur gick det undrar ni kanske.
Jo då höt är inplastat och ihopkört i staplar.
35 bal blev det.
Men det är nog snarare ett under att det blev nått alls.
hövändaren gick sönder igen.
Försökte på lördag morgon och få nån som pressar och strängar samtidigt.
 
Men inte då.
Fick en granne och låna ut sin strängläggare till slut.
Men tänkte i mitt stilla sinne kan den här hålla.
Nej då näst sista gärdet som jag stränga så klöv det benet på strängaren.
Men då gav jag upp och det fick räcka.
Nu ska jag försöka få gärdena plöjda och så nytt.
Får ta eu bidraget till det så det kommer till den användningen det är till för.
Intrigerna hopar sig lite  var stans nu men jag hoppas det blir bättre snart.
 
Men jag får väll avsluta med nått positift.
Jag knagglar på med min lilla löprunda.
Denna veckan blir det vid sju på morgonen då jag börjar och jobba förstenas vid nio.
Har gått ner ett kg och tre cm runt midjan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0