Lördag den 11 juli

Ja ni.... Det är grillkväll i bygdegården i kväll.
 
Å nu står haglet i backen som spö.
Det går bra nu som petter skulle ha sakt...
 
Men jag får väll set som så, att det var bra jag inte chansade på att slå nått hö.
 
Harry var glad över vistelsen hos mormor i alla fall.
Vi tog en lång pormenad upp till skogen och över stock och sen tog vi oss ut på
gärdet och vägen till slut.
Utan och klage en enda gång så kom vi äntligen hem.
Den killen är inte som andra barn.
OCH HAN ÄR MITT BARNBARN!!!!!!
 
PÅ förmidagen så var jag in till mitt jobb och köpte mdf skivor och skruv.
Ska bli några långa bänkar att ha på loftet till förvaring.
Ska bli riktigt kul och prova det matrialet och göra möbler i.
 
Men först ska jag slänga filén i marinad för i kväll och sen ska jag 
titta ut till baraken för att sy lite och poppa lite dansbands musik...
 
Trevlig lördag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0