Fobi på hög nivå

 
Ja då hände det på denna arbetsplatsen också då.
Klart det var bara en tidsfråga.
Dessa jävla plast ormar.
Om jag kunde bli så jävla rädd så jag våga slita ormen ur näven och strypa föräldern med ormen.
Om alla jävlar kunde fatta att ormar är rätt vanligt att ha fobi för och att man kunde respektera sånt. Om man jobbar på en brädgård ska man inte behöva känna rädsla att det ska komma
in en snor unge som ska springa runt och leka med en orm.
Det var mycket nära att jag lämnade lokalen.
Var beredd att säga till pappan flera gånger.
Men han tittade inte upp så jag fick nån ögonkontakt med han.
Har ju hört att min blick kan döda så varför inte prova tänkte ja.
 
Har en kund som har en tatuerad en på vaden också.
Men han går det ju hålla koll på och sen är ju kassa disken i mellan.
 
 
Nu har jag skrivit ur mig ilskan för denna gång!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0