Änligen..

Ja då var det slaget. Fem gärden blev slagna idag. Började slå kl halv 11 och tio över 8 var det sista slaget. Då hade jag tagit en paus och prata med ägaren till gärdena en stund. Sen fick jag åka och tanka mer disel och äta lite mat. Annars har det gått i ett. Men backen är rätt blöt så i morgon får höt ligga och bara dö ut så vänder jag i det på fredag kväll i stället. Hoppas det inte regnar nått mer nu. Kom lite medans jag slog under dagen. Inte optimalt direkt. Men jag började dagen med min runda runt byn, På 10 dagar har jag gått ner ett kg och tre centimeter runt magen. Tycker jag faktiskt är rätt ok med tanken på att det rör sig om bara en km runt. Vill ju inte ta ut mig helt ha ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0