Kommer det att lyckas denna gång...

Ja i morgon drar det i gång med jobb igen.
Hoppas det rullar på så man inte behöver sitta och rulla tummarna ett par dagar innan matrialet kommer.
 
Idag bestämde jag mig för att få igång traktorn.
Gick inte...suck
Tror att det kan ha hänt nått med batterierna ...
 
Blev lite deppig så jag hitta mig nya arbetsuppgifter.
Som att plocka isär två gamla kanin burar som har ståt och blivit uppruttna nästan.
Blev riktigt bra när den skiten kom bort.
Ska göra en sandlåda och en gungställning där till dom små istället.
 
Igår hände det....
Jag stack på dans.
Var evigheter sen sist.
Men det är trots allt riktig bra motion.
Och dom gamla tackterna satt i.
Får nog börja med det igen så man blir lite slangkare.
 
Har börjat höra mig för om att kunna bygga hus igen.
Men allt är ju så himmla dyrt.
Hitta ett hus som heter "Stella 98" som jag blev förtjust i direkt.
Får se när säljaren hör av sig.
Man måste ju kolla möjligheterna åtminstonde.
 
Nu rullar året på igen från början.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0