Det går bra nu...

Ja då har halva veckan passerat igen då.
Det bara rusar fram.
 
Har haft ett par praktikanter med mig i två dagar från sunne.
Dom går värkstadsutbildning.
 
Ja dom vill jobba i alla fall.
Sen tyvärr är det så mycket mer man behöver för att fungera som ex.
inlärning och eget tänkande.
 
 
Allt tar mycket längre tid när man har nån med sig som ska syselsättas.
Men ändå kommer denna bom gå på halva tiden.
Får se om cheffen säger nått på nästa månadsmöte.
Det går så bra så jag är förvånad själv.
Men denna bommen kommer jag att ligga 10 timmar före killarna.
 
Sen undrar jag när komunen behagas komma och laga hålet i vägen och
skrapa den, vore inte dumt heller.
Detta är ett stort problem på landet.
När komunerna inte har nått intresse och sköta vägar som ligger så långt ut i 
sitt ombråde.
Men vi betalar skatt lika mycket som statsfolken..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0