Långa dagar på jobbet.

Ja då har man fått en ny upplevelse att jobba. 
I tre dagar har jag så gott som inte gjort nått på jobbet. 
Har två bommar som står och väntar på grejer som är sena. 
Så idag skicka jag en order med nipplar och skuv. 
Bara för att jag skulle få röra på mig lite. 
 
För första gången har jag spelat på telefonen till batteriet tog slut. 
Å det var på arbetstid. 
Helt otroligt. 
Inte konstigt att saker kostar pengar. 
 
Men mina misstankar är ju bekräftade nu. 
Manliga yrken jobbar man inte igäl sig på helt enkelt. 
Själv skulle jag avlida och ha så lite och göra varje dag. 
 
Har provat under helgen med att titta på TV utan och göra nått anat samtidigt. 
Kan säga att det är rätt tufft. 
Det är som om ungdomar skulle leva utan sin telefon för en kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0