Känns bättre nu.

Varit till min mor idag. 
Hade med två amplar i makrame som jag knutit till henne för att ha blommor i.
Oj så glad hon blev,  blev lite överraskad faktiskt. 
Hon blev förvånad att jag kunde. 
Hon vet inte mycket om mig ha ha ha
 
Hon villa ha hjälp och gräva upp en blomsäng i gräsmattan.
Var inte den lilla kan ja meddela. 
Så nu har hon lite att plantera i. 
 
Jag och kristopher har pratat lite idag. 
Känns mycke bättre nu men vi ska nog inte bo ilag iallafall. 
Men vi ska väll umgås lite så får vi se. 
Jag ska nog inte ha nån på heltid det är helt säkert. 
Så det blir bra så här. 
 
Igår va min bror johanni hit och hämta sin hemmagjorda spån binge med lastbilen. 
Så nu är platsen jag ska göra lekplats till mina barnbarn tom. 
Bara att börja gräva ur och fylla i sand när Jag får energi.
 
Är lite ledsen att jag inte orkar ta till vara det fina vädret och sitta ute. 
Men det är ju inte särskilt trevligt och sitta glo själv på en stol ute bara för att vädret är skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0