En trevlig vecka.

Ja vad har hänt sen sist undrar ni säkert. 
Ja i torsdags kom min bror johanni hit med lastbilen. 
Skulle hämta sin balkärra.
Tillslut så fick vi på den. 
Hans körtid var slut så han fick sova kvar. 
 
På fredagskväll så passa jag på att baka bullar till gudstjänsten i bygdegården som vi skulle ha på söndagen. 
 
Lördag jobba jag först, sen var jag och kristopher ut och åt mat i stan. 
Var mycket trevligt. 
Vi ska försöka vara så moderna som särbos.
Få se om man lyckas stilla sig och stå ut med det. 
 
Så kom söndagen och vårat årliga sommarmöte i bygdegården. 
Kom hela 48 personer.
En helt kanon trevlig liten gudstjänst i det fria. 
Måste ju tänka på corona så klart. 
 
Nu har jag sex veckor kvar och jobba på brädgårn. 
Ska ringa till mitt gamla jobb och höra om dom ångrat sig eller om jag ska komma tillbaka i oktober. 
Vi får väll se... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0