Börjar surna till nu

Vissa saker gör mig så förbannad. Att endel gör livet så mycket svårare utan anledning. Om man nu längtar efter någon så tar man väll föfaan och åker dit. I detta fallet så är avståndet gångbart till och med. Så hur ska jag tålka detta. Mer saker som gör mig förbannad. Men jag har hållit mig lugn än så länge. Men jag har några män som är besatta och skriver till mig om både ditten och datten. Man är ju uppfostrad och svarar snällt så kart. Några har jag sakt till redan att det är förnito. En svarar jag aldrig utav dom. Men ändå skriver han. Har nog 50sms från den. Men han man vill ska höra av sig eller knacka på. Nä inte då. Suck!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0