Livet är inte riktigt rättvist.

Ja nu har jag jobbat 9 dagar på det nya jobbet. Det går väll rätt bra för det mästa. Men det är sjukt mycke som ska läras in. Sen finns det rätt många kunder som inte riktigt har tålamod att vänta medans jag letar på rätt vara i datorn. Det är då man får ta djupa andetag och koncentrera sig på vad man lärt sig. Idag har jag ränsat ut gamla grenar i vin bärs buskarna. Och direkt efter frukost koka jag upp 14 liter vatten och slängde i vindbär från frysen och sätte saft som ska silas av på tisdag. Har börjat skissa på ett växthus. Så vi får se om jag kan kosta på mig och köpa in virke till det i år kanske. Ved Boden är strax klar nu. Känner en inre oro för allt igen nu. Undrar när livet ska rätta till sig för mig. Det tycks bli att jag får bo kvar i mitt dockhus i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0