Helgens bravader.

Fick lite gjort i helgen i alla fall. Vedboden blev klar så långt jag hade tänkt. Går att slänga in veden i alla fall. Ska på sikt bygga vidare och få ett litet krypin och ställa in lite små grejer under tak senare i sommar. Började med ett hus till gräsklipparen. Leta fram 7 fönster från logen och började rengöra dom från kitt och färg. Ska måla och kitta om dom för att bygga växthus av dom. Sen körde jag hem några rundbalar med. Börjar väll och växa ute nu så det blir mindre och mindre åtgång på hö snart. Fredag natt var räven här och tog min ank kille. Så jag måste stänga in dom nu när räven börjar bli hungrig igen. Fick tag i en ny kille till ankan under lördagen så hon inte kände sig så ensam. Repat upp en poncho och börjat repa upp en tröja. Ni undrar kanske varför … Jo det är ullgarn och jag har glömt bort dom så malen hade bitit tag och gjort hål. Kul värre, livet ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0