Tappat tråden.

Ja ännu ett styrelsemöte till handlingarna.
Denna gången var inte protokollet från förra styrelsemötet inte ren skrivet ens.
Har inte haft tid var undanflykter.
Detta styrelsemötet skulle vi bara gå igenom höstens program.
Trodde jag ja. För att gräva ett hål på 30 cm behövs det flera mann.
Och nämnde en tjej jag hörde sjunga på molkoms torgdag i fredags om hon kanske kunde sjunga på vår julfest.
Ja då vill dom veta vad den här för släkt i fall man kände dom.
Sen tyckte en att jag inte hade behövt ta en semesterdag i tisdags för att laga mat till ett busslass pensionärer som ville ha lunch vid tolv.
Vi var två personer och ingen annan ställer upp.
Vad skulle man göra.
Allt vill dom ska va som det alltid varit men ingen har tid och ställa upp.
Men åsikter har man. Gissa om jag är rasande nu.
Men dagen på jobbet har varit rena himmelriket.
Äntligen en plats som vill visa att dom gillar mig.
Hade lönesamtal idag och jag fick högst höjning på min avdelning för att jag förkänade det. Driven, ordningsam, hjälpsam självgående och Alment trevlig.
Han tacka mig att han fick ha med mig i sitt teme.
Jo tackar jag... Äntligen värdesat!!
Tänka sig att det ska behöva ta 50 år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0