Elände hela tiden

Jo då livet på landet suger ibland.
 
Skulle försöka få på slåtteragregatet på traktorn i går och den dör.
Ringer runt till mina bröder och försöker få nån ordning vad som hänt.
Helt klart är det disel som inte kommer dit den ska.
 
Så nu ska jag försöka byta bränslefiltret själv.pust
Johanni jobbar ju i västerås och urban har ju sitt på gården så nu är det
lite mycket för att få hjälp också.
Men Johanni och jag pratades vid på telefon och jag skickade 
bilder till han på filtret så han kunde instuera mig hur jag ska få loss det och byta.
Det är snart jag inte tror att det är sant.
Synd jag inte börja tidigare i livet för att lära mig allt detta.
 
Jobbar två dagar till sen så är det semester och höt ska slås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0