Nu börjar det bli kul.

Ja det är helt otroligt. 
Börja jobba på en ny arbetsplats i måndags. 
Ska montera hydraulic på gruvmaskiner. 
Det lilla som jag har varit med och skruvat dit har visat sig bära frukt redan fjärde dagen. 
Killarna som ska lära upp oss nya. 
Gör så mycket slarvfel. 
Så han som kom från Örebro och skulle visa oss i några dagar. 
Tyckte att jag och en till skulle komma till dom idag och rätta till det dom ställde till på förra leveransen som dom fick förra veckan. 
Ibland blir man bara så förundrad vad som händer. 
Men jag blir ju så klart stålt att dom ser att man är rätt person att lära. 
Så idag blev det fyra timmars övertid. 
Men den värkstan vi var till i Örebro. 
Är så stor så dom har egen resturang. 
Det första vi fick göra när vi kom dit. 
Blev vi bjudna på lunch. 
Gisses va gött det var. 
Men nu är jag trött! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0