Jag tror inte det går mer nu tidsmässigt!!

När man tror shemat är fullspäckat .
Så bara ramlar det in mer. 
Börjar ju nytt jobb till morgonen för det första. 
Sen kom ju blåsvädret här om dagen och tog några
pannor på uthuset. 
Håller även på och säljer min mors bil. 
Och så är det den stora Heden festen på lördag som ska organiseras. 
Mötet på tisdag flyta jag ihop med tält bygget på onsdag. 
För i morgon efter jobbet måste jag åka till min dotter i Grums och kapa upp en björk som reste mot huset 
här om dagen. 
Tur den inte nåde ända fram. 
Sen är det djur och matlådor på det. 
Å garage bygget ska vi inte prata på gämnt nu. 
 Och som grädden på moset så fick jag en utländsk kille på 28 som friade idag. 
Hur faan lyckas jag hamna i all skit. 
Vi hörs om jag överlever!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0