Midsommar afton 2017

Ja då har man fått semester och idag är det midsommar.
Mina döttrar har varit hit på lite mat innan dom firar på varist håll.
Sånt är livet!
 
Jag och stefan går här hemma och tittar oss runt och funderar
på varsitt håll vad vi ska fördriva tiden med.
Har börjat dugga lite så ute är väll inte så kul kanske.
Men ankorna letar runt i gräsmattan efter mat som vanligt.
Kycklingarna sprätter runt med mammasin inne i hönshuset.
Det är tyst och stilla runt om i gårdarna.
Känns som lugnet före stormen lite.
 
Har inte hunnit och köpa allt till takbygget annars hade det varit
ide att börja sätta fast första regeln som ska borras fast i betongväggen.
Men det får vännta lite.
 
På måndag ska jag äntligen få klippa mig och få lite nya ljusa slingor.
Måste se lite snygg ut på taknocken tänkte ja.
 
Var till en kompis igår och höll i ett hudvårdsparty.
Men jag undrar om det inte är bättre jag börjar sälja bräder eller dylikt i ställe.
Jag är absolut inte bra på tjej fjanterier!
 
Trevlig midsommar på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0