Nu är jag trött på riktigt.

Semester lider mot sitt slut.
Taket är inte klart än.
Fåren är inte klippta.
Har inte varit nån stans direkt, mer än till värmskog och åt räkmacka en dag.
Sen var jag med en kompis till malung i måndags.
Har solat lite och stickat på en poncho.
Har rotat lite i kontejnern också och det var ingen rolig historia.
Där står alla möbler efter farfar och böcker och foton från pappa och farfar.
Alla mina barns leksaker och även alla mattraser min mor och klippt.
ALLT ÄR FÖRSTÖRT AV MÖGEL.
Så kommer det att frågas hur semester varit.
Vad svarar man på det tror ni!!?!
Man vill hälst gå till skogen och skjuta sig.
Än en gång så blir man välldigt påmind om att man gjort fel val här i livet.
Ärligt talat vad slysslar man med.
Å alla dessa dreglande karar.
Blir så jävla trött på dessa som tror att dom ska bli mannen i mitt liv.
Ni har inget och erbjuda mig som jag är intreserad av tyvärr!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0