Beslutet är taget.

Denna helgen var jag nere i Falköping på dans.
Det är fantastiskt roligt och få dansa på nya ställen.
Med nya danskunniga män.
Fast det tar ju förstås lite på helgens alla timmar.
 
Nästa helg blir det och försöka sälja hudvård så man kan få bli med på årskonferensen i oslo.
Inte så lätt kan jag meddela.
Så jag får väll ta till det tunga artilleriet och bjuda sådana man vet brukar komma när man bjuder in.
 
Har bestämt mig om garagetaket också vart lutningen ska vara åt för håll.
Hade ju tänkt på ett annat sätt men det baserades på att jag skulle bygga till en carport.
Men med åldern har jag blivit visare.
Mina mål ser inte ut att slå in, så det blir lika bra och leva efter nuet.
Så det är så att jag får rätta mun efter kappsäcken och den består bara utav mig.
Så till våren blir det ett nytt bygge som jag ska ge mig på.
Ser fram i mot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0