Segmofestivalen...

Har haft en fantastisk helg hos Maritha i segmon.
Trots inbrottet hon hade under veckan innan.
Men jag köpte med en liten present till henne som lite plåster på såren.
Vädrets makter var på vår sida också för en gångs skull.
Fredan var riktigt fin med soligt väder.
Så klänningen kom på och den gjorde uppståndelse.
Fick helt otroligt med komplimanger.
Så jag bugar och bockar för det .
 
Och nu är det bara en vecka kvar tills tiden går ut på sandras graviditet.
Så nu måste jag jobba på med skötväskan till den lilla.
Har även en tröja som jag stickat som inte är ihopsydd än.
 
Sen ska garage väggen färdig ställas.
Nog har man och göra alltid.
Så man blir lite smått irriterad när man måste jobba över igen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0