Stämning eller inte..

Om nån undrar vart jag får allt i från som skrivs här.
Så kan jag medela att mycket dyker upp när jag kör bil hem från jobbet.
Som idag! Då funderade jag på varför man säger att exepelvis hockymacher.
När nån har varit på en sådan och tittat, så frågar man hur den va?
Vad svarar man..... Jo ex. GUD VILKEN STÄMNING.
Eller när nån har varit på en konsär.....Jo GUD VILKEN STÄMNING.
Då kommer jag med mina funderingar.
I Kyrkan är det STÄMNING....Ja vet!!! Vist är jag märklig.
Varför är det så viktigt att det ska vå såndär stämning som jag menar är
mer ett jädrans liv på alla som tittar.
Det vrålas och skriks hej villt och då räknas det som en jädrans bra match.
Är det inte spelet som är viktigt undrar ja....
Eller är det inte hur mäniskan sjunger som är viktig....
Inte hur publiken beter sig.
Jag har väll inte direkt gått på någon hockymatch, utan jag stog i kaffeterian mer.
Men jag vet att jag kommer aldrig sätta min fot bland gastande galningar som inte
Ser skilnad på stämning och hysteri.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0