Mina adliga upplevelser..

Ja man har ju gått med i en spirituell förening också.
Dä ni är mycket märkliga saker.
Så man träffas och provar lite olika metoder för att prata
med dom bortgågna helt enkelt.
Eller får reda på hur det blir framöver med ens liv.
Sist så hade vi två trollbord vi fick sitta och försöka få
svar av.
Jag kan garantera att VI hjälpte INTE bordet att röra sig.
En tjej jag hade med hon la sig över bordet och försökte få det
att sluta röra sig.
Men det hjälpte inte, utan man får säga till bordet att sluta helt enkelt.
 
Hon som har startat föreningen.
Tala om för mig att jag har mycket andliga aktiviteter hemma på gåren.
JO ja tackar, Ja vet!
Så hon ville komma hem och få bort dom för det skulle hjälpa mig och få mer
energi.
Ja! Tänkte jag. Det skulle behövas.
Men än har jag inte kännt av energin men där i mot så är det ingen känsla kvar
att någon följer mig och ser vad jag gör hela tiden.
Även Stefan och Linn har ju funderat att det finns nån som håller koll på dom.
 
Vem var dom då??
Jo så klart var det ju min far.
Men det var också en dam som kan ha hetat kajsa.
Och en liten flicka som är född på gården.
När hon dog återvände hon som liten flicka.
Så nu är allt lungt!!
 
Men det fränaste är ändå att man kan få bekräftat sånt man anar att andra
gör mot en och vad folk tycker om en.
Dä ni!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0