klantachel...

Ja hur gick det nu då, undrar ni nog!?
 
Ja vart ska jag börja ha ha ha ha
Kan säga att pajerna gick åt som smör i solsken  det var ju roligt.
Kom hem från flatvik vid fyra tiden.
Då byte jag om direkt och sen gav jag mig på golvet direkt.
Stefan hade jour och hade varit borta hela dagen.
Men när han kom så satte jag han på att skruva ihop byron linn skulle få
när hon kom hem nästa dag.
Till slut var det dags och ta in hästarna för kvällen.
Men allt var klart så jag stack ner för at göra det.
 
Så här i efterhand när man är klok.
Så hade det varit jävligt klokt och tänt ridlampan till ridbanan utanför.
Den sitter ovanför linns dörr på loftet. Men det gjorde jag ju inte så klart.
 
Så jag gick upp och fortsatte.
Stefan jobba sig vidare med ikea möbeln under tysnad .....nästan
ni som skruvat ihop möbler från ikea fattar vad jag menar ha ha ha
Men jag fortsatte med mitt, hade ju fullt sjå och klicka med brädor jag.
 
Kl 23.00 var sista brädan på plats. Fråga stefan om han skulle med in.
"Snart ska bara" svara han.
Så jag gick ut på altanen utanför och började gå nerför trappan.
Glömmer bort att en bräda jag hade sågat lite tidigare hade ramlat ner och lagt sig
lutandes på dom fyra sista trappstegen.
Där sätter jag min fot så klart och stuper huvudstupa rakt ner i backen och bryter den där jävla tummen IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0