Hakona ma tata

Ja nu var det ett tag sen sist igen.
Jag har så fult upp så jag fattar inte hur jag ska hinna allt.
Varför hoppar jag på allt ting!!!
Idag efter jobbet så köpte jag födelsedagspresent åt linn
som fyller år under helgen.
Sen var jag och köpte ut tapetrullarna till loftet som hade kommit.
Så när jag kom hem borde jag ha gått ut och fortsätta med golvet.
Men nej då! Då ställer jag mig och bakar massa pajer som ska säljas
på höstmarknaden i flatvik i morgon.
Som om jag inte har nog.
Men i morgon när jag kommer hem från marken så ska golvet in.
Det är ett klickgolv, men blev besviken igår när jag provade och la
tre rader med klickbrädor..... det sa ju inte klick!!!
Men det gör ju inget annat i mitt liv heller så va f--n...
 
Säljer hudvårdsprodukter som heter avera nu också.
Så när linns rum blir klart måste jag lägga ner mig så det rullar på
där också.
Måste ju få in lite pengar igen nu så man kan fortsätta och bygga.
Om man ska bräcka det jag byggde sist, så återstår det väll och bygga
ut huset själv också.
 
Om jag också kunde få leva med att ta en dag i taget.
 
"Hakona ma tata" som dom sa i lejonkungen. Som betyder för den
ovisa (Inga bekymmer)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0