En ledsam dag!!!

Nu har man inhandlat ett vapenskåp också.
Så nu är det dax och söka licens på dom tre bössor jag har som väntar på mig.

Hönshuset har aldrig känns så tomt förut.
Men jag vet inte hur jag ska göra med den saken.
Har bara en höna som värper nu i det andra hönshuset.

Linn har stuckit till magaluf i fem dagar inför examen.
Hoppas allt är går bra.
Man blir ju lite nojig med 11 tjejer ensamma i vida värden.

Har varit ute i affärerna och mallat om kort.
Hela 10 st har jag gjort på 6 dagar.
Men på måndag är det dax och börja knoga med ordrar igen.

Idag har det inte hänt så mycket.
Men jag har fått klippt gräsmattan i alla fall.
Och betalat räkningar förstås.

Dagens sitat: lätt fånget lätt förgånget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0