Malung 2015

Ja då har man landat hemma igen efter fyra dagar i Malung! Åkte med min före detta man med hans husbil. Många kallar nog det dumdristigt. Men jag tyckte det var lite smart jag. Vi hade ju ingen och åka med varken han eller jag. Och så här i efterhand var det ju rena lyckoträffen. Vi fick ju i lugn och ro prata ut ordentligt och upptäcker att Vi inte är klara med varandra riktigt. Så nu tar vi en dag i taget och uppskattar varandras fördelar. Det kan allt sluta bra det här i alla fall. Det finns ju ändå ingen mer än han jag litar till 100% på! Ikväll är han på 40 års kallas medans jag sticker på dans. Så i morgon medans han har huvudvärk. Tar jag i tu med Linns loft. Tiden börjar ju rinna ut nu, på måndag är det dax och börja jobba på alvar!!

Kommentarer
Postat av: Ulf Östlund

Härligt å grattis Helena.....de va ju de ja sa.... ;-)

Svar: Ja tack du! Vet inte om det är klokt eller dumdristit . Men vi får väll se....
skogsbrunetten

2015-07-24 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0