Jag är också människa

Ja då var man hemma igen då. Från att varit hos en gammal vän i Bengtsfors och hälsat på ett par dagar. Tog en tur med hans båt i si så där 7 timmar. Så i morgon och några dagar framöver behöver jag inte sola. Det kan ja lova!! Hade med en kompis från segmon som var klasskompis med hans syster. Så det blev ett besök hem till henne också. Har ett litet dilemma också. Skulle så gärna villa slå lite hö till mina djur. Men jag har ju ingen Gubbe som kan hjälpa mig. Jag kan inte ge mig i kast med det med känner jag. Sen blir man lite förundrad över dessa men som verkligen tror att det kan bli nått!! Gösses vad karar kan va dumma. Man kan inte bli så galet kär i en gubbe så man glömmer bort Hela sitt hem som måste skötas. Tyvärr ni måste platsa in. Det är här jag bor och lever. Det är dem jag är! Alla säger att man kan inte ändra på en människa. Nej!!!!! Jag är också en människa av kött och blod!!! GLÖM INTE DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0