Ensamma tankar

En liten undran bara. Många är ju så snälla och talar om så mycket för en vad som är rätt och fel. Dom är så snälla och peppar en och tycker att man kan så mycket! Jo tack när viljan finns och drömmen, så går det mesta.. Men jag vet också att jag är långt ifrån perfekt. eller att jag kan allt. Förstår också att det måste finnas fler av min sort. Då kommer vi till partners. Alla dessa människor som tycket så mycket om min personlighet. Tycker även att jag har så höga krav på att finna en man som kan allt som jag behöver här på gården. Finns det inte några män med mina kvalifikationer undrar jag då??? Det har ju ändå kastats i mitt ansikte att jag inte har rätt i allt och inte är bäst. då kan väll inte kraven va så höga. Det räcker att mannen kan det jag kan! eller???? Nej jag vet allt innerst inne att jag kommer och få leva själv på gården. Ingen man skulle kunna leva mitt liv här utan och få va delaktig i ägandet utav gården. För jag kommer inte kunna lita så mycket på någon att jag kan riskera att bli av med hela gården, om det skulle gå så illa. Så jag måste börja lära mig och trivas med mig själv här och sluta oroa mig. Nu är jag rastlös och svårt att koncentrera mig. Har massor med sysslor som väntar. Imorgon börjar jag och beta av , måste ............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0