nu händer det snart...

Ja nu är det mycke som står på spel....
Igår var det sista teorilektionen på jägarexamen.
Så nu ska det läsas hemma fram till den 17 feb.
Man kan ändå inte göra mer än det bästa man förmår.

Idag har jag jobbat inne i stan med att ta hand om resterna efter min returavdelning.
Ingen konst och slänga in korten i hyllorna. Men sen skulle det knappas in i datorn också.
Men jag lyckades lära mig, så nu lär jag väll drömma mardrömmar om knapptryckningar.

Skulle ha varit till Strömstad på dans den 7:e men jag hade glömt bort att jag ska ner till Götene på hudvård kurs då.
Men det ordna sig ändå nästkommande helg, då drar lillemor och jag ner till jönköping i stället på striplers och flamingos :) inte nog med det. Är ju alla hjärtans och så ska vi fira att jag har blivit ännu ett år äldre under veckan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0