snart så...

Kanske skulle skriva några ord.
Är lite krasslig men det hindra mig inte till och följa med lillemor på dans igår. Dansa lite granna det jag orka, sen prata jag resten. Men det är klart....det var väll inte så smart när man har krångel med halsen kanske. Men nu känner jag att mitt tillfrisknande måste snart komma. Vill ju bli klar med Linns rum snart.
Idag så var hovslagaren här så nu gör det inget om det är halkit eller att det blir kramsnö, för nu är vi rustade.
Till morgonen börjar jag kl 6 det skulle vara förbjudet och jobba så okristligt tidigt på morgonen. Sen jobbar vi över till kl 18.00 också. Även på tisdag skulle vi ha dom tiderna. Men måste säga till chefen att det går inte på tisdag. Måste ju vara på jägarexamen kl 18.00 så det blir och sluta halv i stället. Det börjar ju och dra ihop sig till skrivning snart. Så jag måste ta mig i kragen och börja läsa på alvar snart..
Längtar nått enormt till sommaren också. Den här sommaren ska bli min allra bästa har jag bestämt. Inget ska försöka den. Jag tror att det kommer att ordna sig till slut alla mina bekymmer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0