storjägaren helena

Ja tänk att en skulle gå och bli jägare på gammeldara!
Har köpt jaktbyxor när jag var till Ullared.
Jacka fick jag i julklapp av Stefan.
Mössa och halsduk som är knall orange fick jag av en vänn i grums.
Som en liten uppskattning att jag tog examen .
Vapenskåpet köpte jag under sommaren.
Bössorna under hösten.
Ja nu är man nästan redo!
Fick inbjudan och följa med på lite småvilts jakt i början av januari.
Och så skulle dom kalla till möte för att alla skulle få träffa sin nya kamrat.
Ha ha ha ja visst låter det otroligt.
Jag skulle ju aldrig bli jägare.
Men nu tycker ju folk att jag är bra på så mycket.
Så då är det väll lika bra och prova detta med.
Slipper ju i alla fall kärringar.
Blir ju ensam i det slaget åtminstonde.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0