Trevlig valborg!!!

Trevlig valborg på Er! Ja nu är det redan valborg och regnar gör det. Är ju ganska positivt i sig för då blir det inte så mycket fylla. Det dämpar dessa alkohol stinna ungdomar som inte förstår att ha kul ändå. Vad gör jag då.....jo jag sitter i soffan och klappar katten. Linn har blivit ut ringd på jobb så här sitter jag i min ensamhet. Ska snart gå ut och se om jag har någon tur att Linn har mockat hos hästarna. Men det är väl inte så stor chans skulle jag tro. Igår så satt skotten där dom skulle så nu har jag gjort jägarexamen på småvilt. Det hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle göra något sådant. Men det är väl lika bra att man har det också i sin portföljd när jag ändå håller på att fylla den med så mycket annat. Imorgon blir det hästhoppning i Kumla. Sandra och trolleri är det som ska tävla. Blir första tävlingen i år som jag har tid att följa med på. Sen jag blev ensam så räcker tiden inte till riktigt. Men det beror inte så mycket på att jag får göra allt själv utan för att jag hittar på så mycket jag vill göra. Så nu under helgen ska jag till Arvika och lära mig tova. Det har jag väntat på i tre år så det ska bli fantastiskt att jag äntligen ska få komma i väg och lära mig denna gamla tradition. Sen är det bara och skapa konstverk ha ha ha. Har tagit semester v 20 också. Då ska jag bygga klart Linns rum. Hade ju hoppas hon kunde flytta in när hon tar studenten. Men det kommer inte och lyckas riktigt men skälva byggandet ska va klart i alla fall. Sen får hon vara med och måla och tapisera själv under sommaren. Blir nog ingen dans denna helg tyvärr. Behöver nog återhämta mig lite, varit en tuff vecka!! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0