lunchrast

Var en mycket tuff helg!
Men gud så rolig!!
Var till Tibro och dansa fredagkväll.
Sov över i Töreboda. Sen hem på morgonen till kl 9:o då jag skulle va på skjutbanan. Halv ett stack jag där ifrån för att åka på årsmöte för byggdeflreningarna i värmland.
Hem och sov två timmar för att upp och duscha inför nästa dans i Glumseruds bygdegård. Gisses va kul det va. Sen upp på söndagmorgon för att stå på skjutbanan kl 9:o igen.
Sen hem vid tvåtiden.
Var med Linn och hämta hem sin bil som stått i molkom sen fredag kväll. Kl 16 kom en vänn och skulle åka med på seans till min mor i Tolita. Hämta upp en vänn efter vägen också.
Hem vid 20.00.....sen var den helgen till ände.
Nu väntar jag på nästa :) men jag måste nog hålla mig hemma snart för att få något gjort misstänker jag.
Men livet rullar på.
Men jag tänker väldigt mycke på en underbar person och dennes familj som har det fruktansvärt. Men jag ska göra vad jag kan för att stötta och hjälpa. Livet är allt bra orättvist ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0