Livets svåra väg.

Ja här är jag igen.
Livet har varit som en enda bergodalbana med några jordbävningar på vägen.
Något husbygge blir det inte kan jag berätta. Är som det brukar.......sten tyssst!!
Äligt talat så undrar jag hur detta ska sluta.
Men nu har vi en husbil på tomten. Får se om vi kan sparka igång lite liv i tillvaron med den åtminstonde.
Det jag ser fram i mot är dansbands veckan i malung.
sen har jag fått en liten ny ide. Ni som känner mig blir inte förvånade men ni andra kanske tycker jag är lite knas. Linn och jag har pratat om det förut så jag vet att hon vill.
Har ett väldigt stort och fint golv ovanför stallet. Så nu skulle jag vilja bygga ett riktigt rum där till linn. Med en trappa upp på utsidan. Skulle kunna få ett enormt stort rum och kunna få plats med förvarnings möjlig heter också.
Men vi får se hur det fortlöper........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0