fantastisk helg

Vissa dagar är underbarare än andra.
Var igår på folk rocken i segmon med förfest hos en gammal klasskompis från grundskolan. Inte vilken som hälst utan min egen Erika! Helt underbart och springa runt med henne och prata skit och dansa.
Ibland funderar jag på om de var rätt väg och landa här på landet.
Kunde ha levt för dagen och bara göra det som faller en in.
Gå på fest utan och känna att man sviker familjen.
Men det kommer väll alltid en vardag för dom också. Man vill ha det trygga som står och väntar på en och barn som tar hand om en när det blir så dax.
Men igår blev det bara så kallad ful dans och det var länge sen ska du veta. Men så befriande. Men nu längtar jag efter en riktig fox. Se om jag kan komma i väg till lördan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0