Underbar vecka....

Ja då har man snart haft en hel veckas semester. Skulle snickra taket på magasinet och lite annat som har blivit och släpat efter. Men än så har bara ena sidan på taket blivit klart, det måste ju regna lite då och då också. Sen har jag klippt lite får så nu äntligen är det bara tre kvar. Sen blir det och flytta över dom till lite mera bete. Idag så har vi haft besök av både mor och storebror michael med fru. Så det blev en sveng på marken och lite mat hos svärmor. Tror min bror va nöjd med min insatts som tak byggare. Men vi har två dagar kvar innan man ska tillbaka till ordinarie syselsättning. Så vem vet vad man hinner mer. Igår var vi på hästhoppning på rudskogens ridskola. Sandra och trolleri gick fel fria i första omgången på 90 och fick sig en rosett. Sen var det runda två på 95 cm men då rev hon första och tredje tror jag det va, då drog hon med alla bommarna när hon skulle över. Men sandra är nöjd som en lärka i alla fall. Sen så åt vi tårta som jag hade med för att fira sandra lite extra för att hon fyllde år under veckan. Min lilla tjej blev hela 22 år gammal nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0