Bara och kämpa vidare...

Om en flytväst hade hjälpt då skulle jag köpa en direkt.
Har så mycket saker som skulle behöva uträttas så jag håller på att drukna.
Men nu har jag i alla fall plockat fram deklarationen och allt vad det hör till.
Så nu är det bara och ringa min kära vän revisorn i morgon.
Sen så tog jag mig tid och följa med ut på en tur med troja.
Linn tog sin birka och skuttade brevid.
Känns så skönt när man har gjort en god gärning för dom fyrbenta.
Linn och jag har tänkt och sluta rida och ta hand om våra egna framöver
när sommaruppehållet kommer.
Men nu är ju alla får klippta och dom har kommit till sin sommarhage.
Så det kapitlet är klart för stunden.
Så nu är bara resten kvar!!!
 
Men en sak är märklig.
Alla pratar om att dom har en dag i veckan som är mer plågsam än andra.
Jag är glad att jag kommer ihåg vilken dag det är Ja.
Men det får en inte något extra för tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0