Mår ganska bra nu ;)

Ja ibland blir man bara så lycklig av så lite! Igår så var det ju ridning och denna gången skulle jag ha min nya ridlärare Anders. Gick ganska bra tyckte jag när jag började. Fick ju min favorit häst tobbe som jag brukar ha när jag har varit med på hoppning. Visste inte när jag kom till stallet att vi skulle ha hoppning på lektionen. Så bara där var det ett plus. Sen när vi började så blev det bara bättre och bättre. Sen när Ander säger att han såg att jag har hoppat ganska mycket sen förut. Så trodde jag skulle ramla av hästen. Jo men visst!!! Skulle snarare säga att jag har hoppat högt mer gånger utav att jag har blivit skrämnd av ormar än att jag har hoppat hinder med en häst snarare. Men jag sög åt mig berömet och sken som solen. Han ville ju ändå inte höra på mina protester. För han såg sa han.... Tack Ander säger jag. Vårat samarbete kommer och se ljust ut ser det ut som. Sen som pricken över i:et så kom det två lammungar under natten/morgonen. Så i morse hörde jag några ynkliga bä och började leta inne bland alla får. Till slut såg jag två små magra stackare. Så nu har jag både kycklingar och lamm och mysa med under påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0